השוואת מחירי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר – לקבלת הטיפול הטוב והמשתלם ביותר!

בריאות העין זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבריאות העין!

מה יש לנו בכתבה?
השוואת מחירים-הסרת משקפיים
השוואת מחירים-הסרת משקפיים

אם לפני חמישים שנה הייתם אומרים לאדם שמרכיב משקפיים כל חייו שבעזרת פרוצדורה שנמשכת פחות משעה יוכל להגיד שלום למשקפיים, יכול להיות שהוא היה מרים גבה ואומר לכם שזה נשמע כמו חלום נפלא ולא מציאותי. עם זאת, כיום ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הוא חלום שהתגשם למאות אלפי אנשים בכל רחבי העולם.

כאשר החלו לבצע את הניתוח בישראל רבים היו סקפטיים לגביו ומעט מאוד רופאים היו מנוסים בביצוע שלו. מאז הרבה משקפיים נזרקו לפחי האשפה וקליניקות שמציעות ניתוחי עיניים צמחו בישראל כמו פטריות אחרי הגשם. באופן טבעי אזרחים רבים שהתאוו לעבור את הניתוח הגיעו למצב שבו הם פשוט לא יודעים באיזו קליניקה לבחור ובידי איזה מנתח להפקיד את איכות הראייה שלהם.

במידה ואתם מתלבטים בעניין בעצמכם הרשו לנו להאיר את עיניכם לאחד הנושאים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת בתחום ניתוחי הלייזר – השוואת המחירים.

כמה עולה ניתוח להסרת משקפיים בלייזר?

לפני שנסקור את רמות המחירים של ניתוחי הלייזר חשוב להבהיר נקודה חשובה אחת – ניתוח לייזר להסרת משקפיים יכול להתבצע במגוון רחב של טכניקות. המטרה של כל הניתוחים באשר הם זהה וניתן להגיד שבאופן כללי כולם מבוצעים בקרנית של העין.

עם זאת, בחלק מהניתוחים מבוצע שיוף של הקרנית ובחלק מהם מבוצע חיתוך שלה, ישנם מנתחים שעובדים עם מכונות שעלותן שלושים אלף דולר בלבד ואילו מנתחים מסוימים בישראל עובדים עם ציוד מהדור החדש כשעלות כל מכונה חדישה הוא חצי מיליון דולר בממוצע.

בהתאם לכך קיים בתחום ניתוחי הלייזר להסרת משקפיים טווח רחב מאוד של מחירים. הניתוח הזול ביותר שניתן לעבור היום עולה בסביבות 6500 שקלים ואילו ניתוח יקר מאוד שמבוצע על ידי מנתח מומחה שמחזיק בניסיון ובציוד חדיש יכול לעלות גם חמישה עשר אלף שקלים ואף למעלה מכך.

כיצד ניתן לקבל הנחה?

באופן עקרוני המחיר הראשוני שיוצע ללקוחות לא בהכרח יהיה המחיר הסופי שהם ייאלצו לשלם עבור הניתוח. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שלא מעט מהמכונים המובילים בימינו נמצאים בהסדר עם קופות החולים השונות.

ההסדרים משתנים מפעם לפעם, סוגי הביטוחים השונים לא אחת מכסים טיפול מסוים ולא אחר והנקודה הבסיסית שיש להבין היא שלצד כל מחיר שגובה המכון הרפואי קיים גם המחיר האמתי שלרוב יהיה נמוך יותר.

איזה משקל צריך לייחס למחיר?

אמנם המחיר הוא לא השיקול היחיד בבחירת המכון שבו תבצעו את הניתוח להסרת משקפיים בלייזר, אבל אין ספק שחשוב להתחשב בו. מצד אחד ההמלצה שלא לבחור במכון שמפתה את לקוחותיו עם מחירים נמוכים בצורה יוצאת דופן יחסית לממוצע בשוק ניתוחי הלייזר ומצד שני אין צורך לנהות אחרי המחיר הגבוה ביותר.

מחיר נמוך מדי לרוב בא לכסות על מנתחים לא מיומנים, ציוד מיושן ומוניטין לא איכותי אך ישנם רופאים שגובים סכומים מופרזים בעוד שבדיוק את אותו הניתוח ניתן לעבור גם אצל מנתח שגובה מחיר ממוצע עבור שירותיו.

הבחירה הנכונה צריכה להיעשות תוך שקלול של מספר פרמטרים שכוללים את כמות הניתוחים שביצע המנתח, את מידת שביעות הרצון של הלקוחות הקודמים שלו, את סוג הציוד שהוא עושה בו שימוש, את המוניטין של המכון הספציפי וכמובן שגם את המחיר.

לסיכום

חשוב לזכור שלא אחת מספר שנים לאחר הניתוח להסרת משקפיים בלייזר הראייה חוזרת לסורה ונהיית פחות טובה. במידה ואכן כך הם פני הדברים אין זה מן הנמנע שיתעורר הצורך לעבור ניתוח נוסף לתיקון הראייה.

בהתאם לזאת מומלץ לבחור מכון שמציע טיפול מתקדם להסרת משקפיים בלייזר שמציע מחיר מעט מעל הממוצע או בגבול הממוצע.

על מנת להבין את התחום ולקבל פרספקטיבה מומלץ מאוד לערוך סקר שוק והשוואת מחירים מקיפה ככל האפשר לפני שבוחרים את המכון הרפואי שבו תעברו את הניתוח.

חשוב להיזהר מטקטיקות של אנשי מכירות שבהן מציעים לכם הזדמנות נדירה לזמן מוגבל. טקטיקה כזו צריכה לגרום לכם לרתיעה מידית, קחו זאת לתשומת לבכם.

סימני אזהרה לסרטן העין
המרכז לבריאות העין

המרכז לבריאות העין מתמחה במתן מידע בתחום בריאות העין, כל מה שרציתם לדעת על בריאות העין במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.