מתי משתמשים בטיפול בגלי הלם?

בריאות העין זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבריאות העין!

מה יש לנו בכתבה?

טיפול בגלי הלם הוא טיפול יעיל ביותר לשיקום שיער, עם פוטנציאל להפחית נשירת שיער וזמן צמיחה מחודשת. טיפול בגלי הלם הוא הליך רפואי המאושר על ידי ה-FDA המשתמש במכשיר מכני כדי להעביר גלי הלם דרך הקרקפת במרווחים ספציפיים. טיפול בגלי הלם משמש גם לטיפול בהתקרחות אראטה ובמצבים אחרים הגורמים לנשירת שיער. זה יכול לשמש גם כהליך קוסמטי לאנשים שיש להם שיער דליל, או שרוצים לשפר את המראה שלהם על ידי הוספת נפח, עובי או צבע. ניתן לבצע טיפול בגלי הלם בכל אזור בקרקפת, לרבות אזורים בהם לא נגרם נזק או התקרחות. המכשיר פולט גלי הלם בעלי משרעת נמוכה המופנים דרך הקרקפת ואל הזקיקים במרווחים מדויקים של

טיפול בגלי הלם

טיפול בגלי הלם הוא טיפול המשתמש בגלי קול כדי לעורר את הגוף. זה יכול לשמש לשיכוך כאבים, הפחתת מתח או שיפור השינה. טיפול זה צובר פופולריות בקהילה הרפואית ואושר על ידי ה-FDA בחלק מהמדינות. הטיפול שימש לטיפול במגוון מצבים כולל כאב כרוני, נדודי שינה ודיכאון. השימוש בטיפול בגלי הלם הופך נפוץ יותר מכיוון שהוא מציע מספר יתרונות על פני טיפולים מסורתיים כגון פיזיותרפיה ותרופות.

חלק זה דן בסוגים השונים של טיפולי גלי הלם והשימושים בהם. טיפול בגלי הלם הוא הליך שמטרתו להפחית כאבים, נפיחות ודלקות בגוף לכן יש מגוון רחב של מכשירים לטיפול בגלי הלם. שמשמש גם לטיפול בכאבי גב, כאבי ברכיים, דלקת פרקים ומצבים כרוניים אחרים. השימוש בטיפול בגלי הלם גדל עם הזמן מכיוון שניתן לתת אותו בפרק זמן קצר עם מינימום תופעות לוואי. זה גם יעיל מאוד בטיפול במצבים מסוימים כמו דלקת מפרקים ניוונית מכיוון שניתן להשתמש בו על המפרקים והרקמות הסובבות מבלי לפגוע בהם או לגרום לסיבוכים נוספים. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול. התדירות, המשרעת ומשך גלי הקול שונים עבור כל מטופל. אל לנו לחשוב על כותבי הבינה המלאכותית האלה כתחליף לקופירייטרים אנושיים. הם פשוט מספקים סיוע לכותבי התוכן על ידי היפטרות מחסימת הכותבים ויצירת רעיונות תוכן בקנה מידה.

גלי הלם

גלי הלם הם תופעה שכיחה בעולם הספורט. עם זאת, ניתן למצוא גלי הלם גם במקום העבודה. הם עשויים להתרחש כאשר עובד משוחרר או כאשר חברה עוברת שינויים דרמטיים. גלי הלם יכולים להתרחש גם כאשר אדם חווה טרגדיה או אובדן אישי וצריך לעבד אותם באמצעות כתיבה. השימוש בטיפול בגלי הלם נמצא כמפחית תסמינים של חרדה ודיכאון, כמו גם משפר את איכות השינה ואת רמות ההערכה העצמית בקרב אנשים שחוו טראומה או אובדן.

טכניקת גלי ההלם היא שיטת טיפול המשתמשת בגלי קול בעלי אנרגיה גבוהה כדי לעורר את תגובת הריפוי הטבעית של הגוף. טכניקת גלי ההלם נמצאת בשימוש מאז שנות ה-90 וכיום נעשה שימוש נפוץ בפיזיותרפיה, רפואת שיניים ורפואת ספורט. ישנם שני סוגים עיקריים של טיפולים בגלי הלם: בעוצמה נמוכה ובעוצמה גבוהה. טיפולי גלי הלם בעצימות נמוכה ניתנים בדרך כלל על ידי פיזיותרפיסטים או רופאי שיניים לטיפול בפציעות של רקמות רכות כגון נקעים, מתיחות, שיכוך כאבים באוסטיאוארתריטיס או פציעות בשרירים או במפרקים. טיפולי גלי הלם בעוצמה גבוהה ניתנים על ידי רופאים לפציעות חריפות כגון פגיעה בעמוד השדרה, פגיעה מוחית טראומטית (TBI) ושיקום שבץ מוחי.

סימני אזהרה לסרטן העין
המרכז לבריאות העין

המרכז לבריאות העין מתמחה במתן מידע בתחום בריאות העין, כל מה שרציתם לדעת על בריאות העין במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.