טיפול בגלי הלם

בריאות העין זה לא משחק! בחרו נכון –
המרכז לבריאות העין!

מה יש לנו בכתבה?

טיפול בגלי הלם הוא סוג של פיזיותרפיה המסייעת לחולים להחלים מפציעות. זוהי אלטרנטיבה לניתוח וצורות אחרות של פיזיותרפיה. הטיפול בגלי הלם משמש כבר יותר מ-50 שנה כדי לעזור לחולים להתאושש מפציעות כגון שברים, נקעים ומתחים. בנוסף, ניתן להשתמש בו במניעת פציעות על ידי הקלה על מתח השרירים בגוף. טיפול בגלי הלם כולל שימוש בגלי קול או תנודות ליצירת גלי אנרגיה הגורמים לשרירים להתכווץ ולשחרר מתח. תהליך זה מסייע בהפחתת כאב ודלקת.

טיפול בגלי הלם הוא טיפול המציע הקלה בכאב ומפחית נפיחות

זה נעשה על ידי הפעלת גל הלם על האזור הפגוע. גל ההלם נוצר על ידי מכשיר הנקרא מכשיר אולטרסאונד עם גל מתנודד, אשר מייצר גלי קול שמופנים לאחר מכן אל הרקמה. זה יוצר גלי לחץ ברקמות, שגורמים להן לרטוט ולהסתובב. גלי הקול מפרקים את ההידבקויות ברקמה ועוזרים לה להחלים מהר יותר השימוש בטיפול בגלי הלם הולך וגובר בשנים האחרונות בשל יעילותו בטיפול בכאבים כרוניים, פציעות ומצבים אחרים כגון דלקת פרקים. טיפול בגלי הלם משמש גם למטרות קוסמטיות כמו הפחתת צלוליט או קמטים עלות טיפול בגלי הלם הוא הליך קוסמטי המשתמש בגלי קול כדי לשבור תאי שומן, אשר מוסרים לאחר מכן באמצעות שאיבה. זהו טיפול פופולרי לצלוליט ולעור מתחת לזרועות. ההליך יכול להיעשות בשתי דרכים: באמצעות גלי קול לפירוק תאי שומן, או באמצעות שאיבה להסרתם. בשני המקרים, גלי הקול יוצרים מיקרו-קרעים זעירים בעור וגורמים לו להתנפח. נפיחות זו גורמת להיווצרות כלי דם חדשים ומובילה לריפוי של כל רקמה פגומה על פני העור שלך. במקרים מסוימים, טיפולים בגלי הלם שימשו גם כחלופה לא ניתוחית לירידה במשקל.

גלי הלם הם דרך לטפל בחולים על מנת לעורר ריפוי

הטיפול נעשה באמצעות הפעלת גל באנרגיה גבוהה על האזור הפגוע. גלי הלם מועברים על ידי מכשיר חיצוני שפולט צליל בתדר גבוה. גלים אלו יכולים לשמש לטיפול באזורים כמו עמוד השדרה, הראש והגפיים. טיפול זה נמצא בשימוש כבר עשרות שנים עם אחוזי הצלחה גדולים ומינימום תופעות לוואי. טיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגל הלם כדי לעורר את השרירים ולשחרר אנדורפינים. ניתן להשתמש בטיפול זה באזורים שונים בגוף כמו הגב, הצוואר, הידיים והרגליים. טיפול בגלי הלם הופך לפופולרי מכיוון שהוא יכול לעזור בהקלה על כאבים ולשפר את זרימת הדם. זה גם עוזר להפחית עייפות ולהחזיר את הניידות. גלי הלם יכולים לשמש למטרות כמו יצירת מחסום קול, או לעזור לאנשים עם בעיות שמיעה. הטיפול בגלי הלם הוא צורת הטיפול השכיחה ביותר בטינטון והיפראקוזיס. הטיפול בגלי הלם הוא סוג של טיפול המשתמש בגלי קול כדי לעורר את הגוף. טיפול זה משמש לעתים קרובות לשיכוך כאבים, חרדה והפרעות שינה.

סימני אזהרה לסרטן העין
המרכז לבריאות העין

המרכז לבריאות העין מתמחה במתן מידע בתחום בריאות העין, כל מה שרציתם לדעת על בריאות העין במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.